Arbejdsmarkedet og dermed de mennesker, TEMP-TEAM arbejder med, rykker sig hurtigere end nogensinde, men takket være en flad organisation kan medarbejderne i TEMP-TEAM lynhurtigt tilpasse sig nye vilkår og trends og levere den helt rigtige og opdaterede service til vores kunder.

Vi elsker mennesker og de udfordringer, de giver os. Der er ikke to dage, der er ens, og der er ikke noget, der kører på rutine i vores service.

Mennesker er forskellige - både hvad kompetencer og personlighed angår. En af vores styrker er at respektere disse forskelligheder i forhold til det arbejdsmiljø, vores kandidater og vikarer skal fungere i.

TEMP-TEAM Danmarks service indebærer blandt andet årligt over 500 rekrutteringer af medarbejdere til faste job og mere end 15.000 til vikariater.

Vi er en del af JuhlerGroup

Repræsenteret i Danmark, Sverige, Norge, Finland, England og Singapore, og vi kan derfor også hjælpe med rekruttering og give råd på tværs af landegrænser.

Historie

Det første TEMP-TEAM-kontor så dagens lys i 1979 i København. Det internationale eventyr startede i Norge i 1985, og siden er det gået slag i slag.

Man kan ikke sige, at TEMP-TEAM har gennemgået en aggressiv ekspansion. Vi har satset på organisk vækst og kun ganske få gange opkøbt eksisterende virksomheder. Vores erfaring er, at det stort set er umuligt at applikere vores virksomhedskultur til andre virksomheder.

Ganske ofte har ekspansion været en følge af interne forhold. Fx hvis en afdeling havde to medarbejdere med lederevner - så åbnede vi en ny afdeling.

Koncerndirektør Erik Dyrmann Juhler har trukket sig en smule tilbage, men er stadig en meget synlig og hands-on person i virksomheden. Ofte bliver vi spurgt, hvad der adskiller os fra andre virksomheder. Et af svarene er absolut, at stort set alle ansatte i hele koncernen har mødt Erik Juhler og kender hans holdninger og den kultur, han ønsker, der skal kendetegne vores virksomhed.

Vores værdier

Vores værdier er grundlæggende for, hvordan vi driver vores forretning og udtrykker os over for hinanden, kandidater, medarbejdere og kunder. Værdierne former vores virksomhedskultur og er et vigtigt kompas i dagligdagen.

Som en decentraliseret virksomhed har vi ansvarlige medarbejdere, der er stolte af at betjene vores kunder med personligt engagement og frihed til at tilbyde individuelle løsninger.
Kunden i fokus
Som en decentraliseret virksomhed har vi ansvarlige medarbejdere, der er stolte af at betjene vores kunder med personligt engagement og frihed til at tilbyde individuelle løsninger.
Med stolthed og trivsel som supportværdier i TEMP-TEAM er vores mål at blive den mest kyndige og vidende i branchen.
Fælles vindende kultur
Med stolthed og trivsel som supportværdier i TEMP-TEAM er vores mål at blive den mest kyndige og vidende i branchen.
Vi vil fortsat styrke og strømline vores arbejdsrutiner, så vores samarbejdspartnere føler sig godt tilpas og professionelt behandlet. Kvalitet er nøgleordet, og udgangspunktet er vores måde at arbejde sammen på.
Effektiv ressourceudnyttelse
Vi vil fortsat styrke og strømline vores arbejdsrutiner, så vores samarbejdspartnere føler sig godt tilpas og professionelt behandlet. Kvalitet er nøgleordet, og udgangspunktet er vores måde at arbejde sammen på.
Vores evne til at tilpasse os det skiftende marked giver os mulighed for at finde den bedste, individuelle løsning med vores partnere.
Klar til forandring
Vores evne til at tilpasse os det skiftende marked giver os mulighed for at finde den bedste, individuelle løsning med vores partnere.
Socialt ansvar

Socialt ansvar

CSR-gruppen i Juhler Group blev grundlagt i begyndelsen af 2015 med minimum en repræsentant fra det enkelte selskab i gruppen. Vi er 10 CSR-medlemmer i den internationale gruppe med repræsentanter fra seks lande, der drøfter CSR-emner og er dedikerede omkring at finde frem til de bedste CSR-løsninger.

Vi tror på, at vi som en succesfuld og etisk virksomhed må fokusere på at have en social og miljømæssig profil, der viser CSR ansvarsbevidsthed – Både omkring vores forretningsprocedurer og investeringer og ikke mindst vores medarbejderpolitikker, der sammenholdt skal vise, at organisationen engagerer sig i CSR-tiltag. Vi dedikerer os som deltagere inden for CSR og finder en balance imellem socialt og etisk ansvar og økonomiske interesser, både her og nu og på den lange bane.

Vi støtter grundværdierne i CSR; såsom menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption – som i de 10 grundprincipper i Global Compact. På grund af kulturelle forskelle og forskellige CSR-niveauer fra land til land kan det enkelte selskab beslutte, hvilke CSR-strategier og politikker der matcher deres specifikke selskab.

Vi støtter

Gennem mere end 35 års historie har vi støttet flere organisationer verden over. Nogle af de danske organisationer er: