Udpluk af Københavns ledige kandidater

________________________________________________

Kommunikationsmedarbejder
Kvinde, 33 år – bor i København

Ref. nr. 65192

Marie-Louise er uddannet cand. comm. fra RUC og har arbejdet inden for online marketing og kommunikation. Hun har desuden en kandidatgrad i kommunikation og digitale medier fra University of Washington i Seattle.

Senest har hun arbejdet som kommunikationsassistent, hvor hendes primære arbejdsopgaver bestod i at filme og redigere korte videoer til hjemmesiden samt opdatering af de sociale medier. Herudover har hun flere års erfaring inden for kundeservice og kan klare de fleste administrative opgaver.

Hun har god it-forståelse og har erfaring med hele MS Office-pakken på både PC og MAC. Hun foretrækker en uformel arbejdsplads og kan godt lide variation i opgaverne. Marie-Louise motiveres af udfordringer, arbejdsindhold og anerkendelse.  

________________________________________________

Projektleder
Kvinde, 50 år – bor i Helsingør

Ref. nr. 92346

Kirsten har i mange år arrangeret, faciliteret og styret projekter, seminarer, netværksmøder og konferencer inden for områderne supply chain management, logistik og IT Service Management. Hun har undervist på kurser og seminarer samt arbejdet med opbygning og udvikling af community relations.

Hun er stærk i formidling og koordinering, og hun trives med ansvar og er god til at prioritere sine opgaver. Hun motiveres af gode kolleger og en travl hverdag, og hun sætter en ære i at udføre sit arbejde til tiden.

Kirsten er uddannet eksportingeniør og har en HD i udenrigshandel samt diverse fagrelevante kurser. Hun taler engelsk, tysk og svensk på højt niveau, og hun er en rutineret bruger af MS Office-pakken. 

________________________________________________

Projektleder
Kvinde, 50 år – bor i Helsingør

Ref. nr. 108310

Anne-Marie er uddannet kontorassistent med speciale inden for administration, og omdrejningspunktet i hendes karriere har således også primært været administration, koordinering og service.

Hun har bl.a. erfaring som sekretær, sagsbehandler og fra reception, hvor hun har siddet med opgaver som fx kalenderstyring, bestilling af rejser og hotel samt planlægning af interne arrangementer.

Anne-Marie søger en stilling, hvor hun kan kombinere sit talent for at servicere og supportere med forskellige administrative opgaver. Hun er rutineret i MS Office-pakken og taler flydende engelsk.