Hovedkontor
Temp-Team hovedkontor
Vester Farimagsgade 6, 2. sal
1606 København V
Kontoret har åbent mandag-fredag 8.00-16.00. Du kan ringe til morgenvagten alle hverdage 5.30-8.00 på tlf. 70 10 09 44

Birgitte Sørensen
Birgitte er administrerende direktør i Temp-Team og har været i virksomheden siden 1991. Hun har en diplomuddannelse i ledelse, merkonom i personaleudvikling og markedsføring samt flere lederuddannelser. Birgitte er certificeret stresscoach og certificeret i profiltest bl.a. Master og DISC profil. Birgitte har været en del af vikarbranchens bestyrelse siden 2010 og har været næstformand siden 2014

Malene Lindeskov
Malene har været ansat som Salgsdirektør siden januar 2020. Hun har i over 20 år bestredet forskellige lederstillinger og beskæftiget sig med forretningsudvikling, salg, personaleledelse, forhandling af overordnede rammeaftaler og aftaler med storkunder samt coaching af personale. Malene har det overordnede ansvar for salget i Danmark samt cross-border-salg til vores nordiske kontorer i Sverige, Norge og Finland. Malene er uddannet korrespondent samt merkonom i personaleledelse og har en lederuddannelse fra Mannaz.
Birgitte Sørensen
Birgitte er administrerende direktør i Temp-Team og har været i virksomheden siden 1991. Hun har en diplomuddannelse i ledelse, merkonom i personaleudvikling og markedsføring samt flere lederuddannelser. Birgitte er certificeret stresscoach og certificeret i profiltest bl.a. Master og DISC profil. Birgitte har været en del af vikarbranchens bestyrelse siden 2010 og har været næstformand siden 2014
Malene Lindeskov
Malene har været ansat som Salgsdirektør siden januar 2020. Hun har i over 20 år bestredet forskellige lederstillinger og beskæftiget sig med forretningsudvikling, salg, personaleledelse, forhandling af overordnede rammeaftaler og aftaler med storkunder samt coaching af personale. Malene har det overordnede ansvar for salget i Danmark samt cross-border-salg til vores nordiske kontorer i Sverige, Norge og Finland. Malene er uddannet korrespondent samt merkonom i personaleledelse og har en lederuddannelse fra Mannaz.

Richard Lövkvist
Richard har været ansat som CIO i Temp-Team siden marts 2018, hvor han er ansvarlig for it-drift og support, applikationer og udvikling af it-systemer i de enkelte selskaber i Juhler Holding. Richard er en del af Temp-Teams øverste ledelse og har lang erfaring med diverse ledelsespositioner inden for it; særligt fra rekrutterings- og vikarbranchen både internationalt og nordisk

Hanne Grethe Daugaard Hansen
Hanne Grethe har været ansat i Temp-Team siden 2005, mange af årene som afdelingsleder med ansvar for daglig ledelse, budget og planlægning, kontakt med VIP-kunder, rammeaftaler, afholdelse af oplæg og stresscoachingforløb mv. Hun arbejder nu med HR og fungerer samtidig som Senior Recruiter og stresscoach. Hun har en baggrund inden for ledelse, administration og projektkoordinering og er certificeret i Master Person Analyse, DISK Profil Analyse og Stressmaster.

Mia Hjortsberg
Mia har været ansat i Temp-Team siden 2015. Mia rådgiver ledelsen om strategiimplementering og -eksekvering og kvalitetssikrer tilbud, udbud, materialer og samarbejdsaftaler; herunder sparring, korrekturlæsning og oversættelser. Hun er ansvarlig for salgskampagner og salgsopfølgning samt intern salgsundervisning i bl.a. LinkedIn. Hun sørger for personlige relationer i øjenhøjde med både kunder og kandidater. Mia er uddannet cand.comm.
Richard Lövkvist
Richard har været ansat som CIO i Temp-Team siden marts 2018, hvor han er ansvarlig for it-drift og support, applikationer og udvikling af it-systemer i de enkelte selskaber i Juhler Holding. Richard er en del af Temp-Teams øverste ledelse og har lang erfaring med diverse ledelsespositioner inden for it; særligt fra rekrutterings- og vikarbranchen både internationalt og nordisk
Hanne Grethe Daugaard Hansen
Hanne Grethe har været ansat i Temp-Team siden 2005, mange af årene som afdelingsleder med ansvar for daglig ledelse, budget og planlægning, kontakt med VIP-kunder, rammeaftaler, afholdelse af oplæg og stresscoachingforløb mv. Hun arbejder nu med HR og fungerer samtidig som Senior Recruiter og stresscoach. Hun har en baggrund inden for ledelse, administration og projektkoordinering og er certificeret i Master Person Analyse, DISK Profil Analyse og Stressmaster.
Mia Hjortsberg
Mia har været ansat i Temp-Team siden 2015. Mia rådgiver ledelsen om strategiimplementering og -eksekvering og kvalitetssikrer tilbud, udbud, materialer og samarbejdsaftaler; herunder sparring, korrekturlæsning og oversættelser. Hun er ansvarlig for salgskampagner og salgsopfølgning samt intern salgsundervisning i bl.a. LinkedIn. Hun sørger for personlige relationer i øjenhøjde med både kunder og kandidater. Mia er uddannet cand.comm.

Louise Hansen
Louise har været ansat i Temp-Team siden marts 2019. Louise har ansvaret for vedligehold og opdatering af hjemmeside, SEO, nyhedsbreve, fremstilling af tryksager, diverse oversættelser etc. Louise er involveret i it på gruppeniveau i Juhler Group. Louise har en Ma i Marketing Management og erfaring med online og offline kommunikation fra detail- og mediebranchen

Kristoffer Jonassen
Kristoffer har været ansat i Temp-Team siden 2016, hvor han startede i marketingafdelingen for at udvide sine spidskompetencer inden for sociale medier, artikelskrivning, pressemeddelelser, jobannoncer, markedsføring og videoproduktion. Kristoffer er i dag fastansat som Group IT System Administrator på gruppeniveau. Han er uddannet journalist fra Roskilde Universitet.

Helle Knudsen
Helle har været ansat i Temp-Team i over 15 år. Hun har arbejdet som kunde- og personalekonsulent med opsøgende og vedligeholdende salg af vikarassistance og rekrutteringer. Med mange års erfaring fra både salg, vikariater og rekrutteringer har Helle været med i implementeringen af et nyt CRM-system samt kvalitetssikring af systemer. Hun er også med i projektet omkring EU-dataforordningen anno 2018.
Louise Hansen
Louise har været ansat i Temp-Team siden marts 2019. Louise har ansvaret for vedligehold og opdatering af hjemmeside, SEO, nyhedsbreve, fremstilling af tryksager, diverse oversættelser etc. Louise er involveret i it på gruppeniveau i Juhler Group. Louise har en Ma i Marketing Management og erfaring med online og offline kommunikation fra detail- og mediebranchen
Kristoffer Jonassen
Kristoffer har været ansat i Temp-Team siden 2016, hvor han startede i marketingafdelingen for at udvide sine spidskompetencer inden for sociale medier, artikelskrivning, pressemeddelelser, jobannoncer, markedsføring og videoproduktion. Kristoffer er i dag fastansat som Group IT System Administrator på gruppeniveau. Han er uddannet journalist fra Roskilde Universitet.
Helle Knudsen
Helle har været ansat i Temp-Team i over 15 år. Hun har arbejdet som kunde- og personalekonsulent med opsøgende og vedligeholdende salg af vikarassistance og rekrutteringer. Med mange års erfaring fra både salg, vikariater og rekrutteringer har Helle været med i implementeringen af et nyt CRM-system samt kvalitetssikring af systemer. Hun er også med i projektet omkring EU-dataforordningen anno 2018.

Tina Dancker
Tina har været ansat i Temp-Team siden 2014. Hun har ansvaret for den månedlige rapportering, afstemning af balancekonti, indberetning af moms og statistikker, klargøring til årsregnskab/revision, optimering af arbejdsprocesser samt registrering af indbetalinger fra debitorer, registrering af kreditorbilag og finansbilag samt rykning af debitorer. Tina er uddannet revisorassistent i 1999 og har en merkonomuddannelse i økonomistyring.

Ane Bondo Wessberg
Ane har været ansat i Temp-Team i næsten 20 år. Hendes primære arbejdsopgaver er at rykke debitorer, men hun er også med i afstemning af balancekonti, indberetning af moms og statistikker, indbetalinger, kontering og bogføring af kreditorer og finansbilag, klargøring til årsregnskab/revision, optimering af arbejdsprocesser samt registrering af indbetalinger fra debitorer.

Janne Løve Østerbye
Janne har været ansat i Temp-Team siden 2021. Hendes primære arbejdsopgaver er indlæsning af fakturaer, kontering, bogføring af kreditorer, afregning af udlæg samt indlæsning af indbetalinger. Hun arbejder også med afstemning af balancekonti, klargøring til årsregnskab/revision samt optimering af arbejdsprocesser.
Tina Dancker
Tina har været ansat i Temp-Team siden 2014. Hun har ansvaret for den månedlige rapportering, afstemning af balancekonti, indberetning af moms og statistikker, klargøring til årsregnskab/revision, optimering af arbejdsprocesser samt registrering af indbetalinger fra debitorer, registrering af kreditorbilag og finansbilag samt rykning af debitorer. Tina er uddannet revisorassistent i 1999 og har en merkonomuddannelse i økonomistyring.
Ane Bondo Wessberg
Ane har været ansat i Temp-Team i næsten 20 år. Hendes primære arbejdsopgaver er at rykke debitorer, men hun er også med i afstemning af balancekonti, indberetning af moms og statistikker, indbetalinger, kontering og bogføring af kreditorer og finansbilag, klargøring til årsregnskab/revision, optimering af arbejdsprocesser samt registrering af indbetalinger fra debitorer.
Janne Løve Østerbye
Janne har været ansat i Temp-Team siden 2021. Hendes primære arbejdsopgaver er indlæsning af fakturaer, kontering, bogføring af kreditorer, afregning af udlæg samt indlæsning af indbetalinger. Hun arbejder også med afstemning af balancekonti, klargøring til årsregnskab/revision samt optimering af arbejdsprocesser.

Pirette Kjær van Ingen
Pirette har været ansat i Temp-Team siden 1998. Hun er både lønningsbogholderchef og afdelingsleder. Hun har ansvaret for udbetaling af 14-dages lønninger til Temp-Teams vikarer samt månedslønninger til funktionærer. Pirette varetager også opgaver som afregning af feriepenge til Feriekonto på de fratrådte funktionærer, sygedagpenge samt g-dage. Derudover behandler Pirette også diverse indberetninger til offentlige instanser herunder E-Indkomst, Danmarks Statistik, AES og ACF.

Heidi Baltzer-Aaes
Heidi har været ansat i Temp-Team siden 2007. Hun er medansvarlig for udbetaling af løn og udarbejdelse af fakturaer og varetager også forespørgsler fra såvel vikarer som kunder. Hendes baggrund for dette kommer fra lang tids erfaring i serviceområder inden for kontor og administration. Heidi er certificeret vikarkonsulent fra Vikarbureauernes Brancheforening.

Annette Mors Mikkelsen
Pirette Kjær van Ingen
Pirette har været ansat i Temp-Team siden 1998. Hun er både lønningsbogholderchef og afdelingsleder. Hun har ansvaret for udbetaling af 14-dages lønninger til Temp-Teams vikarer samt månedslønninger til funktionærer. Pirette varetager også opgaver som afregning af feriepenge til Feriekonto på de fratrådte funktionærer, sygedagpenge samt g-dage. Derudover behandler Pirette også diverse indberetninger til offentlige instanser herunder E-Indkomst, Danmarks Statistik, AES og ACF.
Heidi Baltzer-Aaes
Heidi har været ansat i Temp-Team siden 2007. Hun er medansvarlig for udbetaling af løn og udarbejdelse af fakturaer og varetager også forespørgsler fra såvel vikarer som kunder. Hendes baggrund for dette kommer fra lang tids erfaring i serviceområder inden for kontor og administration. Heidi er certificeret vikarkonsulent fra Vikarbureauernes Brancheforening.
Annette Mors Mikkelsen

Annelise Münster Siversen
Annelise har været ansat i Temp-Team siden sommeren 2022. Som Ads & Content Assistant sørger hun for, at jobopslag kommer helskindede ud til jobsøgere. Med sine erfaringer som bl.a. Content Assistant og økonomimedarbejder har hun et skarpt blik for detaljen samt for, hvad der virker i en kommunikationsmæssig sammenhæng. Annelise er uddannet PhD i sprogvidenskab med fokus på semantik og grammatik.
Annelise Münster Siversen
Annelise har været ansat i Temp-Team siden sommeren 2022. Som Ads & Content Assistant sørger hun for, at jobopslag kommer helskindede ud til jobsøgere. Med sine erfaringer som bl.a. Content Assistant og økonomimedarbejder har hun et skarpt blik for detaljen samt for, hvad der virker i en kommunikationsmæssig sammenhæng. Annelise er uddannet PhD i sprogvidenskab med fokus på semantik og grammatik.