København
København
Vester Farimagsgade 6, 2. sal
1606 København V
Kontoret har åbent mandag-fredag 8.00-16.00. Du kan ringe til morgenvagten alle hverdage 5.30-8.00 på tlf. 70 10 09 44
Charlotte Thusholt
Charlotte er leder af afdelingen Temp-Team København og har været i virksomheden siden 2022. Hun har en uddannelse i ledelse og HR samt en kommerciel baggrund. Charlotte er certificeret coach inden for business og lifeprincipperne og certificeret i profiltest bl.a. Master EASI, OPTO og ACE. Charlotte har også en digital markedsføringsuddannelse og en bred erfaring inden for strategisk salg.
Anne Thau
Anne har været ansat i Temp-Team siden 2014. Erfaringen er 35 år inden for HR, rekruttering, ledelse og salg. Anne er uddannet coach og stresscoach samt mindfulnessinstruktør og har kandidater gennem Temp-Teams outplacement og coaching- og stresscoachingforløb. Anne laver individuelt tilpassede forløb, der matcher det reelle og den enkeltes behov. Anne har erfaring med HR på lederniveau, hvor hun har implementeret HR-partnerskab og rekruttering på flere niveauer.
Dorte Banck
Dorte har været ansat i Temp-Team siden 2003. Hun rekrutterer og finder vikarer inden for næsten alle brancher og niveauer; fra mellemleder og nedefter. Hendes opgaver spænder bredt med besøg hos nye og eksisterende kunder for at klarlægge virksomhedens udfordringer og vækstmuligheder. Dorte har flere årelange kunder, og det sker, at en vikar eller en rekrutteret er endt som kunde. Dorte er merkonom i markedsføring og akademi-merkonom inden for HR. Hun er også Master Personanalyse-certificeret.
Charlotte Thusholt
Charlotte er leder af afdelingen Temp-Team København og har været i virksomheden siden 2022. Hun har en uddannelse i ledelse og HR samt en kommerciel baggrund. Charlotte er certificeret coach inden for business og lifeprincipperne og certificeret i profiltest bl.a. Master EASI, OPTO og ACE. Charlotte har også en digital markedsføringsuddannelse og en bred erfaring inden for strategisk salg.
Anne Thau
Anne har været ansat i Temp-Team siden 2014. Erfaringen er 35 år inden for HR, rekruttering, ledelse og salg. Anne er uddannet coach og stresscoach samt mindfulnessinstruktør og har kandidater gennem Temp-Teams outplacement og coaching- og stresscoachingforløb. Anne laver individuelt tilpassede forløb, der matcher det reelle og den enkeltes behov. Anne har erfaring med HR på lederniveau, hvor hun har implementeret HR-partnerskab og rekruttering på flere niveauer.
Dorte Banck
Dorte har været ansat i Temp-Team siden 2003. Hun rekrutterer og finder vikarer inden for næsten alle brancher og niveauer; fra mellemleder og nedefter. Hendes opgaver spænder bredt med besøg hos nye og eksisterende kunder for at klarlægge virksomhedens udfordringer og vækstmuligheder. Dorte har flere årelange kunder, og det sker, at en vikar eller en rekrutteret er endt som kunde. Dorte er merkonom i markedsføring og akademi-merkonom inden for HR. Hun er også Master Personanalyse-certificeret.
Gigi Christiansen
Gigi har været ansat i Temp-Team siden 2003. På en normal arbejdsdag sparrer Gigi med vores kunder omkring behov og krav til kandidater, holder samtaler med kandidater, giver feedback på baggrund af personlighedsanalyser og arbejder med at finde den rette medarbejder. Gigis baggrund er kommerciel med erfaring fra en stor, international virksomhed, en start-op-virksomhed samt seks år i Forsvaret. Opgaverne har været salg, kundeservice, ledelse og økonomi.
Tine Larsen
Tine har været ansat i Temp-Team siden 2005. Hun rekrutterer til alle fag og brancher – fra piccoline til regnskabschef. Hun finder det interessant at se, hvad en kunde har brug for og ser det nærmest som et puslespil, der går op, når hun finder en kandidat, der passer ind. Hun har derudover også ageret tovholder for adskillige volume-opgaver, hvor en kunde har skullet bruge mange vikarer på én gang.
Susanne Tina Bramså
Susanne har været ansat i Temp-Team siden begyndelsen af 2023 som Senior Account Manager. Hun har i mange år arbejdet med salg og at skabe relationer inden for mange brancher. Hun arbejder med at se mulighederne og finder løsninger, så virksomheder kan få hjælp til at finde de rigtige medarbejdere.
Tidligere har Susanne arbejdet som Recruiter og Account Manager inden for rekruttering til flere brancher.
Gigi Christiansen
Gigi har været ansat i Temp-Team siden 2003. På en normal arbejdsdag sparrer Gigi med vores kunder omkring behov og krav til kandidater, holder samtaler med kandidater, giver feedback på baggrund af personlighedsanalyser og arbejder med at finde den rette medarbejder. Gigis baggrund er kommerciel med erfaring fra en stor, international virksomhed, en start-op-virksomhed samt seks år i Forsvaret. Opgaverne har været salg, kundeservice, ledelse og økonomi.
Tine Larsen
Tine har været ansat i Temp-Team siden 2005. Hun rekrutterer til alle fag og brancher – fra piccoline til regnskabschef. Hun finder det interessant at se, hvad en kunde har brug for og ser det nærmest som et puslespil, der går op, når hun finder en kandidat, der passer ind. Hun har derudover også ageret tovholder for adskillige volume-opgaver, hvor en kunde har skullet bruge mange vikarer på én gang.
Susanne Tina Bramså
Susanne har været ansat i Temp-Team siden begyndelsen af 2023 som Senior Account Manager. Hun har i mange år arbejdet med salg og at skabe relationer inden for mange brancher. Hun arbejder med at se mulighederne og finder løsninger, så virksomheder kan få hjælp til at finde de rigtige medarbejdere.
Tidligere har Susanne arbejdet som Recruiter og Account Manager inden for rekruttering til flere brancher.
Maja Ander Thomsen
Maja har været ansat i Temp-Team siden efteråret 2021. Hun interesserer sig for mennesker og deres interaktion med hinanden, og det er vigtigt for hende at finde det rigtige match – både i vikariater og rekrutteringer. Maja er uddannet cand.merc. i kommunikation med et fokus på arbejdstrivsel og motivation af ansatte. Hun har et bredt udsyn og kaster sig gerne ud i nye opgaver.
Nanna Kjærsgård Jensen
Nanna har været ansat i Temp-Team siden 2022. Hun er dygtig til at finde det rette match mellem kandidat og virksomhed og bestræber sig altid på at levere en effektiv og professionel rekrutteringsproces. Hun finder vikarer inden for næsten alle brancher og brænder for at sikre en tryg proces for både kandidat og kunde. Hun har en bachelor i International Hospitality Management og er derudover certificeret i Master EASI og OPTO samt certificeret vikarkonsulent.
Maja Ander Thomsen
Maja har været ansat i Temp-Team siden efteråret 2021. Hun interesserer sig for mennesker og deres interaktion med hinanden, og det er vigtigt for hende at finde det rigtige match – både i vikariater og rekrutteringer. Maja er uddannet cand.merc. i kommunikation med et fokus på arbejdstrivsel og motivation af ansatte. Hun har et bredt udsyn og kaster sig gerne ud i nye opgaver.
Nanna Kjærsgård Jensen
Nanna har været ansat i Temp-Team siden 2022. Hun er dygtig til at finde det rette match mellem kandidat og virksomhed og bestræber sig altid på at levere en effektiv og professionel rekrutteringsproces. Hun finder vikarer inden for næsten alle brancher og brænder for at sikre en tryg proces for både kandidat og kunde. Hun har en bachelor i International Hospitality Management og er derudover certificeret i Master EASI og OPTO samt certificeret vikarkonsulent.
Jonas Thimis Bloch Kristiansen
Jonas har arbejdet hos Temp-Team siden 2020. Han har en solid uddannelsesmæssig baggrund som serviceøkonom fra Cph Business samt en handelselevuddannelse gennem Temp-Team. Jonas har en stærk interesse for HR og salg, hvilket motiverer ham til at matche virksomheder med de rigtige medarbejdere ved hjælp af dybdegående samtaler og professionelle kundemøder.
Jonathan Noah Valberg Hemmingsen
Jonathan har været ansat i Temp-Team siden 2022 som Recruiter Assistant. Han afholder samtaler med kandidater og agerer sparringspartner til kunder og kandidater. Derudover tager han på virksomhedsbesøg og har et bredt spænd af opgaver. Han har stor interesse for salg og HR.
Jonas Thimis Bloch Kristiansen
Jonas har arbejdet hos Temp-Team siden 2020. Han har en solid uddannelsesmæssig baggrund som serviceøkonom fra Cph Business samt en handelselevuddannelse gennem Temp-Team. Jonas har en stærk interesse for HR og salg, hvilket motiverer ham til at matche virksomheder med de rigtige medarbejdere ved hjælp af dybdegående samtaler og professionelle kundemøder.
Jonathan Noah Valberg Hemmingsen
Jonathan har været ansat i Temp-Team siden 2022 som Recruiter Assistant. Han afholder samtaler med kandidater og agerer sparringspartner til kunder og kandidater. Derudover tager han på virksomhedsbesøg og har et bredt spænd af opgaver. Han har stor interesse for salg og HR.
Tech & Innovation
Kristian Kantsø
Kristian har været ansat i Temp-Team siden 2019. Med teoretisk og erfaringsmæssig baggrund inden for både salg, rekruttering og HR har Kristian et bredt kendskab til de udfordringer, virksomheder møder i processerne forbundet med rekruttering af profiler på alle niveauer. Kristian er uddannet cand.merc. i Human Resource Management med speciale inden for arbejdsmarked, rekruttering, employer branding og teknologi.
Gitte Jensen
Gitte har været ansat i Temp-Team i over 15 år og har 20 års erfaring med at skabe solide resultater ved at assistere et bredt udsnit af virksomheder i Danmark med rekruttering og udvælgelse af administrative medarbejdere, teknikere og ikke mindst produktionsmedarbejdere inden for medicinalbranchen. Gittes baggrund er fra en stor dansk produktionsvirksomhed med års erfaring på operativt niveau inden for salg og marketing. Desuden har hun gennem en årrække haft ledelsesansvar.
Kristian Kantsø
Kristian har været ansat i Temp-Team siden 2019. Med teoretisk og erfaringsmæssig baggrund inden for både salg, rekruttering og HR har Kristian et bredt kendskab til de udfordringer, virksomheder møder i processerne forbundet med rekruttering af profiler på alle niveauer. Kristian er uddannet cand.merc. i Human Resource Management med speciale inden for arbejdsmarked, rekruttering, employer branding og teknologi.
Gitte Jensen
Gitte har været ansat i Temp-Team i over 15 år og har 20 års erfaring med at skabe solide resultater ved at assistere et bredt udsnit af virksomheder i Danmark med rekruttering og udvælgelse af administrative medarbejdere, teknikere og ikke mindst produktionsmedarbejdere inden for medicinalbranchen. Gittes baggrund er fra en stor dansk produktionsvirksomhed med års erfaring på operativt niveau inden for salg og marketing. Desuden har hun gennem en årrække haft ledelsesansvar.
Rekrutteringsbureau i København
Rekrutteringsbureau i København
Det kræver tid, kræfter og overskud at rekruttere de helt rigtige mennesker med de rette kvalifikationer. Det er sjældent en hurtig eller let proces. Det er derfor, du kan hyre vores specialiserede konsulenter til at hjælpe dig.
Med Temp-Team som rekrutteringsfirma behøver du kun at afholde den sidste samtale med de finalekandidater, vi finder til dig. Vi står for at opsøge og finde matchende kandidater, holde første samtale, gennemføre tests og give dig en opsummering af hele forløbet.
Vi kører processen fra start til slut, hvor vi sparrer og rådgiver hele vejen igennem. Fejlrekrutteringer kan være meget dyre for en virksomhed, og derfor sætter vi en ære i at finde det rigtige match.
De tre største fordele ved at vælge et rekrutteringsbureau i
København er, at:
-
-
-
- Du sparer en stor mængde tid
- Du får rådgivning af objektive specialister
- Du har bedre mulighed for at finde de bedste på markedet - frem for de bedste jobsøgende på markedet
-
-
Vores erfaring med rekruttering i København sikrer dig, at uanset om du søger en ny it-chef, revisor, receptionist eller farmaceut, så kan vi hjælpe dig.
Du kan læse mere om de brancher, vi rekrutterer inden for eller hvordan vores rekruttering foregår.
Vikarbureau i København
Temp-Team er både en rekrutteringsvirksomhed og et vikarbureau. Vi har lige stor erfaring med ansættelsesprocesser af vikarer og projektansættelser som fastansættelser.
Vikarer og projektansatte kan være en god løsning, når du har brug for en dygtig medarbejder, der kan klare en tidsbegrænset opgave og aflaste dig med kort varsel.
Er du i en situation, hvor virksomheden har brug for en midlertidig leder fx i tilfælde af et direktørskifte, finder vi en kompetent kandidat til en inbetween-stilling.
Læs mere om projektansættelse og interim.
Vil du høre mere om, hvordan vi kan stå for din rekruttering i København, så ring til os på tlf. 33 36 09 44 og lad os få en snak.