Kolding

Kolding

Kolding

Vonsildvej 1F, 1. sal
6000 Kolding

Kontoret har åbent mandag-fredag 8.00-16.00. Du kan ringe til morgenvagten alle hverdage 5.30-8.00 på tlf. 70 10 09 44

54 (1)
Skjul bio
Mere info

Jacob Okholm

Jacob blev ansat i Temp-Team i 2015. Han er siden blevet afdelingsleder i Kolding og Esbjerg. Han har rekrutteret til en lang række brancher; herunder bygge- og anlægsbranchen, offshore- og energibranchen samt industrien med fokus på specialister og det administrative område. Jacob er certificeret LinkedIn Recruiter samt certificeret i OPTO, MPA og ACE fra Master International. Han er oprindeligt uddannet fysioterapeut.

Hanne Grethe Fritlagt
Skjul bio
Mere info

Hanne Grethe Daugaard Hansen

Hanne Grethe har været ansat i Temp-Team siden 2005, mange af årene som afdelingsleder hvor hun har haft en bred vifte af opgaver og ansvarsområder. Dette inkluderer daglig ledelse, rekruttering, håndtering af VIP-kunder, og forhandling af rammeaftaler samt områder som budgettering og planlægning.

Hun har siden 2018 været HR Manager og er en del af ledelsesteamet. Hanne Grethe har erfaring med både det strategiske, taktiske og operationelle niveau og kan derfor bidrage på mange parametre. Hun har en baggrund inden for ledelse, administration og projektkoordinering og er certificeret i test fra Master bl.a. MPA, EASI, ACE og OPTO samt GIA fra Thomas Int.

 

51
Skjul bio
Mere info

Charlotte Astrup

Charlotte har været ansat i Temp-Team siden 1996. Hun varetager en bred vifte af bemandingsopgaver til et utal af større og mindre virksomheder i hele Sønderjylland. Hun har mange års erfaring med rekrutteringer inden for kontor, administration, økonomi samt salg og marketing og løser også opgaver inden for lager, logistik og produktion samt køkken- og kantineområdet. Charlotte er certificeret i MPA og har en autorisation i DISK.

55
Skjul bio
Mere info

Jette Jensen

Jette har været ansat i Temp-Team siden 2001 og arbejder med rekruttering og udvælgelse af kandidater til faste stillinger og vikariater, projektansættelser osv. inden for næsten alle brancher i det Syd- og Sønderjyske område. Hun sikrer det rette match ved en tæt dialog og ærlig sparring med kunder såvel som kandidater gennem grundige kravspecifikationer, interviews, tests som Master Personprofil Analyse og DISK m.m.

56
Skjul bio
Mere info

Mette Jørner

Mette har været ansat i Temp-Team siden 2015. Mette betjener kunder og kandidater per telefon samt dem, der dukker op på kontoret. Hun holder samtaler med kandidater og afdækker deres kvalifikationer og ønsker, besætter vikariater/job med den bedst egnede kandidat primært inden for industribranchen. Derudover er hun administrativ blæksprutte på kontoret, receptionist og hjælper kolleger med ad hoc-opgaver. Mette er uddannet kontorassistent på en ungdomshøjskole.

53
Skjul bio
Mere info

Hans Henrik Skøtt

Hans Henrik har været ansat i Temp-Team af to omgange, først syv år og nu siden september 2020. Han har stor erfaring med at arbejde med kunder og formår i den sammenhæng målrettet at knytte relationer, skabe forretningsforbindelser og være deltagende i netværk. Hans Henrik er uddannet i rejsebureau samt inden for salg og salgstræning.

Melis Matus Fritlagt Til Web
Skjul bio
Mere info

Melis er rekrutteringsassistent i Kolding. Hendes primære opgaver er at forstå og klarlægge kundens behov, screene og interviewe kandidater samt sikre relevante referencer inden for vores brede netværk – alt sammen for at skabe det bedst mulige match. Med et igangværende studie i administrationsbachelor på UCL bringer Melis en blanding af teoretisk viden og praktisk indsigt i sit arbejde.

Rekruttering i Kolding

Skal du til at tage hul på den uoverskuelige rekrutteringsproces, kan du spare tid og ressourcer ved at hyre en rekrutteringskonsulent.

I Temp-Team Kolding lever vi af at finde matches mellem virksomheder og kandidater. Vi ved, hvor vigtigt det er at finde den helt rigtige kandidat – og hvor lang tid det kan tage.

Vores vigtigste arbejde er derfor at påtage os alt ansvaret, så du kan slappe af gennem processen. Når du vælger os som dit rekrutteringsbureau, skal du bare give slip med begge hænder og lade os lytte til dine behov og køre processen for dig.

Sådan gør vi
Har du besluttet dig for at spare din værdifulde tid og lade vores rekrutteringsspecialister klare arbejdet for dig, er første skridt at mødes til en snak. En af vores konsulenter kommer til dig for at høre om jeres behov for den kommende medarbejder.

Når vi sammen har sparret om jobbet og profilen, går vi i gang med vores søgningsproces. Den består af headhunting, en gennemgang af vores store cv-database og digital annoncering.

Når vi har fundet et tilpas antal interessante kandidater, afholder vi jobsamtaler, der også kan indebære personlige og faglige test. Vi bruger vores indtryk af samtalerne og de eventuelle testresultater til at udvælge de mest lovende matches. Du får en introduktion af dem, vi har udvalgt, og du vælger, hvem du vil have til yderligere samtale – denne samtale holder du selv, medmindre du ønsker, at vi deltager.

Vi er hele tiden til rådighed for sparring, når du skal tage den endelige beslutning.

Vi ved, at det første stykke tid af en medarbejders ansættelse er alfa og omega. En struktureret og behagelig indkøring er vigtig. Derfor følger vi altid op på, hvordan det går efter ansættelsen – både for dig og for den nye medarbejder.

Vil du være sikker på, at din nye medarbejder har den bedst mulige start, hjælper vi også med onboarding.