Jobsøgende kandidater
Her er et lille udvalg af vores jobsøgende kandidater netop nu
Herunder kan du finde flere jobsøgende kandidater...
-
Documentation and safety specialist
Kandidaten siger om sig selv
Jeg har en kreativ og løsningsorienteret indstilling, er engageret og ser positivt på de muligheder, der opstår. Som person er jeg udadvendt, troværdig og tillidsvækkende, nysgerrig på at lære nyt, god til at sætte mig ind i tingene og formidle stoffet til andre og sætter en ære i at være god til det, jeg laver. En af mine stærke sider er at identificerer problemstillinger og komme med forslag til mulige løsninger.
Faglig baggrund
Stor erfaring indenfor teknisk dokumentation, udarbejdelse af manualer og implementering og vedligeholdes af den samlede dokumentation til maskiner og anlæg, velbevandret og stærk i Maskindirektivet og risikovurdering. Alsidig baggrund og bred erfaring inden for håndtering af projekt dokumentation og support til projektgruppen. Dertil kommer en bred erfaring inden for allround support i en udviklingsafdeling og i beskrivelse af processor og arbejdsgange.
Kandidaten ønsker
Jeg er en teamplayer og befinder mig bedst når opgaverne løses i et aktivt fællesskab, hvor man er afhængige af hinandens støtte og bevidste om at skabe tillidsfulde relationer.
Ekstra info
Mange års erfaring i brugen af Offices pakken og Adobe Creative Cloud, jeg har brugt Solidworks Composer og Inventor til at fremstille illustrationer til manualer og tilrette tegninger i styklister.
-
Direktionsassistent
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er en proaktiv og serviceminded selvstarter med en veludviklet eksekveringsmuskel, som trives på alle niveauer af en organisation. Som supplement til den traditionelle sekretariatsfunktion holder jeg meget af at sætte mig ind i nye vidensområder, jeg er opsøgende og god til at fastholde respektfulde relationer samt fremdrift i opgaver og projekter – også når faglig uenighed skal balanceres for at nå det fælles mål. For mig er faglig og personlig integritet, faktabaseret dialog, humor og vedholdenhed de vigtigste ingredienser i et godt samarbejde, når fælles mål skal realiseres.Faglig baggrund
Kandidaten er sprogligt og kommercielt uddannet og har solid erfaring med ledelsessupport samt intern/ekstern kommunikation og projektledelse.
Hun er en afslutter, der påskønner de daglige driftsopgaver, hvor hun koordinerer, skaber struktur og samler trådene for ledelsen. Dermed kan ledelsen fastholde overblikket og trygt flyve ind og ud af møder og opgaver, vel forberedte og med vished om, at der er styr på sagerne. Hun er vant til at arbejde både på strategisk niveau og med hands-on eksekvering og opfølgning.Kandidaten ønsker
Kandidaten ønsker at arbejde som direktionsassistent/PA eller lignende. Hun søger stillinger på Fyn og omegn. -
Civilingeniør, cand. polyt. i kemiteknik
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er uddannet civilingeniør i kemiteknik med erhvervserfaring i at undervise på forskellige niveauer inden for kemi og teknologi samt i sagsbehandling og myndighedsarbejde. Jeg har erfaring med at vejlede, formidle, planlægge og rådgive samt give en hjælpende hånd efter behov. Jeg er vant til at arbejde med mange forskellige typer mennesker. Af faglig interesse har miljø, kemi og sikkerhed været i fokus de seneste år. Personligt er jeg udadvendt og serviceminded af sind.Faglig baggrund
Ingeniør med speciale i kemi, oprindeligt med fokus på olie/gas.Kandidaten ønsker
Kandidaten ønsker at arbejde med teknik og design inden for kemi og sikkerhed. Det kunne f.eks. være inden for offshore-segmentet.Ekstra info
Kandidaten har en meget god forståelse for processer og IT. Desuden har kandidaten mange års erfaring med formidling af viden i form af undervisning på HTX og HF. -
Produktionsmedarbejder
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er sund og rask, i god form, god til at lære nyt og en god kollega. Jeg trives godt i teams, har stor erfaring med produktionsarbejde og truckkørsel og kan arbejde både på nat- og daghold.Faglig baggrund
Kandidaten har mange års erfaring i produktionsvirksomheder. Han har arbejdet som produktionsmedarbejder og operatør samt maskinoperatør i både metalindustrien og med fødevarer. Han kan derfor lidt af det hele og vil hurtigt kunne sættes ind i tingene og blive en vigtig ressource.Kandidaten ønsker
Kandidaten ønsker arbejde på dag- eller nathold og er åben for jobs på hele Fyn. Han er åben over for både vikariater og faste jobs, så her er en mulighed for at prøve en erfaren produktionsmedarbejder af, inden I fastansætter.
Løn 155+ kr.Ekstra info
Kandidaten har hygiejnebevis og truckcertifikat. -
Kontorassistent
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er en frisk og udadvendt medarbejder, der fokuserer på en effektiv arbejdsgang og leverer opgaver til tiden i høj kvalitet. Jeg ser muligheder frem for begrænsninger og værdsætter at kunne påvirke min arbejdsdag og finde løsninger selv. Jeg arbejder inden for rammerne, men anvender altid min sunde fornuft og dømmekraft. Jeg er stærk i at yde service både telefonisk og personligt samt i at løse administrative opgaver. Som kollega er jeg stabil, engageret, empatisk, positiv, ansvarsfuld og altid klar til at hjælpe, når der er behov.Faglig baggrund
Kandidaten er uddannet all-round kontorassistent med yderligere kvalifikationer gennem enkeltfag i merkonom samt en række relevante kurser. Gennem årene har hun opbygget en omfattende viden og erfaring inden for kontorfaget, hvilket har gjort hende i stand til at håndtere en bred vifte af administrative opgaver effektivt. Hun er vant til at arbejde i dynamiske miljøer og trives med at bidrage til teamets succes gennem sit alsidige kompetencegrundlag. Hun trives med kundekontakt, både telefonisk og personligt, og sætter stor pris på at arbejde med tal og opgaver inden for byggesager. Hun nyder også at tackle opgaver, der kræver en grundig indsats for at finde løsninger. Hendes alsidighed gør, at hun med entusiasme og præcision kan håndtere både kundeservice og komplekse opgaver.Kandidaten ønsker
Hun ønsker et job som kontorassistent, administrativ assistent eller lignende. Fyn og omegn.Ekstra info
Kandidaten besidder stærke IT-kundskaber, som gør hende i stand til hurtigt at tilegne sig nye systemer og værktøjer. -
Erfaren lagermedarbejder
Kandidaten siger om sig selv
Pligtopfyldende, imødekommende, fleksibel og god til at samarbejde er nogle af de ord, jeg vil bruge til at karakterisere mig selv.Faglig baggrund
Kandidaten har arbejdet i forskellige brancher, men trives bedst i industrivirksomheder, særligt på et lager. Han er pt. ansat i en produktionsvirksomhed, hvor han har været i et par år og passet maskiner. Han trives med at være aktiv på jobbet og er derfor meget glad for lagerarbejde. I sin seneste rolle som lagermedarbejder har han haft en meget alsidig rolle og udført forskellige opgaver, herunder pluk/pak, scanning, vareregistrering, varemodtagelse samt kørsel med truck og stabler. Han er generelt rutineret i truckkørsel og bruger i dag cirka 60-70% af arbejdsdagen på dette.Kandidaten ønsker
Kandidaten er åben for fuldtidsstillinger på Fyn med en minimumsløn på 170 kr. i timen. Han ønsker fast dagarbejde og møder meget gerne kl. 06.00.
Kandidaten har 14 dages opsigelse i sit nuværende job. -
Sproglig salgskoordinator
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er uddannet salgssupporter med erfaring inden for salg, eksport, ekspedition og kommunikation. Jeg er god til at skabe relationer på tværs af grænser og forskellige kulturer og er serviceminded.Faglig baggrund
Kandidaten er udlært hos Bestseller i Brande. Her havde hun ansvaret for det franske marked, hvor hun sad med kunderelationen og som bindeled mellem det franske datterselskab og hovedkontoret i Danmark. Hun sad yderligere med oprettelse af nye varer, tæt kontakt med indkøb, sammensætning af kollektioner m.m. Efterfølgende fortsatte hun som salgskoordinator i virksomheden. Grundet flytning til Fyn stoppede hun hos Bestseller og fortsatte med salg i andre virksomheder.Kandidaten ønsker
Kandidaten er åben over for brancher, stillinger m.m. Hun ønsker at kunne være i en virksomhed, hvor hun kan bruge det franske sprog, som hun kan flydende på skrift og i tale. Udover det franske sprog vil hun gerne sidde med eksport, kundeservice og ordrer.Ekstra info
Kandidaten kan forstå spansk, men taler det ikke. Hun behersker også it-programmerne Navision og 365. -
Laborant og kontorassistent
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er en glad, smilende og energisk person. Jeg er vant til at organisere og planlægge min arbejdsdag, så opgaverne løses systematisk og effektivt. Jeg er omstillingsparat, fleksibel og vant til en uforudsigelig arbejdsdag. Jeg betegner mig selv som teamplayer, men nyder også at arbejde selvstændigt.Faglig baggrund
Kandidaten startede sin karriere med en kontoruddannelse, hvorefter hun læste videre til laborant. Hun har efter endt uddannelse arbejdet som laborant hos en række forskellige virksomheder. Kandidaten har særligt arbejdet med fødevare- og miljøprøver. Ydermere har kandidaten erfaring med forskellige prøver/analyser; herunder mikrobiologiske og kemiske analyser. Kandidaten er vant til at foretage dokumentation af prøveresultater i forskellige systemer.Kandidaten ønsker
Kandidaten er åben over for brancher samt det geografiske område. Om stillingen er som laborant eller af mere administrativ karakter, så er kandidaten klar til at hjælpe. Lønnen aftales ud fra kompetencer og kvalifikationer.Ekstra info
Kandidaten kan arbejde med SAP, MES og E-Lims. -
Supply Chain Manager
Kandidaten siger om sig selv
Det er vigtigt for mig at skabe fremdrift, men jeg graver mig gerne ned i detaljen, når opgaven kræver det. Jeg trives i en virksomhed med forandringsparathed og opbygningsmuligheder. Jeg er ikke en entreprenørtype, men trives derimod med at sætte rammerne på plads og gøre ting effektive. Det, som kendetegner mig, er, at jeg er pragmatisk og har fokus på målet, og det er ikke kun mine ideer, der skal gennemføres.Faglig baggrund
Kandidaten har en baggrund som cand.merc. Han har arbejdet mange forskellige steder i værdikæden og forstår de processer, der er. De forskellige stillinger, kandidaten har besiddet, er: indkøbs- og logistikchef, Key Account Manager, strategisk indkøber og senest Supply Chain Manager. De forskellige arbejdsopgaver i det seneste job var den daglige drift og personaleledelse m.m. Han byggede en velfungerende supply chain op fra 5 til 14 ansatte med forskellige funktionsområder. Ydermere udviklede han processer og instruktioner for optimering og drift af supply chain.
Kandidaten har bestået PRINCE2 Foundation, Certified Lean Manager og Forhandlingsteknik – Indkøb, som blev gennemført på engelsk.Kandidaten ønsker
Kandidaten ønsker at være i en mindre eller mellemstor virksomhed. Et sted, hvor det er muligt at få tingene til at ske – netværke og skabe løsninger i samarbejde med kolleger. Det skal gerne være en stilling, hvor kandidaten kan være længe.
Løn afhænger af, hvad jobbet omfatter.Ekstra info
Kandidaten taler og forstår engelsk på højt niveau. Ydermere forstår han tysk, svensk og norsk. Han har kendskab til en række it-programmer som SAP, XAL og Navision. -
Operatør, lagermedarbejder mv.
Kandidaten siger om sig selv
Jeg har arbejdet på et felt, hvor dem, der IKKE har mødt mig, tror, at jeg er blevet "for gammel". Som medarbejder er jeg én, man kan regne med; jeg gør altid det, jeg skal og har lovet – og jeg tænker mig om undervejs! Jeg gør mig umage for at blive oplevet som en dygtig, engageret og rar kollega, der bidrager aktivt til, at vi gør hinanden bedre! Mit gode humør og mit ”drive” hjælper mig med at bidrage aktivt til, at vi når i mål med opgaver og udfordringer.Faglig baggrund
Til mit brancheskift tog jeg for 4 måneder siden et "Life Science"-kursus på 32 dage, som var bestilt af virksomheder, der ønskede opkvalificering af ansøgere fra andre brancher. Jeg fik alle 12 AMU-beviser for bl.a. GMP 1 og 2, Steril 1 og industriens "LEAN-kørekort".Kandidaten ønsker
Jeg søger jobmæssige udfordringer i en ny branche – og jeg er klar til at vise, hvad jeg vil og kan, fx som operatør, på et lager eller noget helt andet, hvor jeg kan få lov til at prøve at gøre en forskel!Ekstra info
Min baggrund før brancheskiftet er en kontoruddannelse, og i de sidste mange år har jeg haft jobs med opgaver omkring IT og digitalisering som koordinator, konsulent, projektleder mv. -
Salgskoordinator
Kandidaten siger om sig selv
Mit mål er at skabe en hverdag, hvor jeg kan anvende min erfaring og bidrage til en positiv forskel for både mine kolleger og kunder. Jeg trives godt i et miljø, hvor jeg fungerer som et knudepunkt mellem forskellige afdelinger, og hvor kommunikationen mellem forskellige mennesketyper er i centrum. Jeg søger en stilling, hvor tempoet er højt, og hvor der kræves hurtige beslutninger, samtidig med at der lægges vægt på kvaliteten af løsninger og svar.Faglig baggrund
Kandidaten har en baggrund som kontorassistent. Hun har haft en række forskellige stillinger, primært som salgskoordinator eller i lignende roller. I disse roller har det været hendes opgave at lave ruteplanlægning, koordinere logistik, håndtere lager, lede B2B salgsaktiviteter og udføre generel ordrebehandling.Kandidaten ønsker
Kandidaten er åben for stillinger på Fyn, især nordøst Fyn. Hun er åben for timer til at starte med, men ønsker at ende med en fuldtidsfastansættelse.Ekstra info
Erfaren bruger af SAP og Navision. -
Regnskabsmedarbejder
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er motiveret med 37 års erfaring inden for revisions-/regnskabsarbejde. Jeg har en positiv holdning, er pålidelig og omsorgsfuld og sætter en ære i at passe mit arbejde og yde den bedst mulige service over for både kunder og kolleger. Jeg har gennem de sidste 4 år opbygget bogholderiet i en mindre/mellemstor virksomhed og derudover haft nogle administrative opgaver, begge dele med reference til ledelse. I revisionsbranchen har jeg haft min egen kundekreds med næsten alle forekommende arbejdsopgaver på et revisionskontor. Det har jeg været rigtig glad for, og det har mine kunder også.Faglig baggrund
Kandidaten er uddannet på revisionskontor og har efterfølgende været ansat hos revisorer, hvor hun både har udført klientbogholderi samt regnskab. Hun har også erfaring som regnskabsansvarlig, hvor hun har været eneansvarlig for bogholderiet.Kandidaten ønsker
Kandidaten ønsker både vikariater og fast job.
I fast job gerne en arbejdsuge på 4 dage = 30 timer.Ekstra info
Hun kan starte med kort varsel.
Kandidaten har en rigtig fin reference både fagligt og personligt. -
Proaktiv analytisk projektleder med sans for struktur og effektivitet
Kandidaten siger om sig selv
Jeg er initiativrig, nysgerrig og positiv af natur og befinder mig godt i roller som motivator og mellemleder. Jeg trives optimalt med frihed under ansvar og igangsætter konkrete handlinger bag aftalte målsætninger for virksomheden.Faglig baggrund
Kandidaten har erfaring som iværksætter samt fra job i High-end Design i tekniske og rådgivende virksomheder i ind- og udland. Hun har boet i Tyskland og Kina og udviklet god forståelse for at få opgaver løst til tiden med kolleger med forskellige kompetencer og kulturer. I større projekt- og centrale marketingroller har hun tidligere haft ansvar for økonomi, analyser, beslutningsgrundlag til ledelse, strategisk udvikling af tiltag og slutkundekontakt på kvalitetsspørgsmål. Hun har erfaring med bogholderi og regnskab samt klargøring til revisor.Kandidaten ønsker
Næste job søges i en udviklingsorienteret virksomhed, gerne med et internationalt islæt, med stærke kompetencer, bred kontaktflade og komplekse opgaver. Med afsæt i den kommende virksomheds værdisæt vil jeg tilføje egen integritet og indgå i et effektivt, konstruktivt samspil med godt humør.Generelt er jeg særdeles fingernem med it og processer. Det falder mig altid ret nemt at lære nye it-systemer, og jeg overskuer forretningsgange og ansvarsområder. Senest har jeg kastet mig over Microsoft PowerBI-værktøjet, som jeg gerne vil udfordres i og kunne anvende fremadrettet hvis muligt.
Ekstra info
Ønsket lønniveau aftales nærmere ved jobmatch.
Geografisk område: 75-100 km fra Vejle. -
Dokumentationsmedarbejder, kontorassistent, salgsassistent/ordremodtager m.m.
Kandidaten siger om sig selv
Jeg brænder for at yde god service og hjælpe andre, og jeg sætter en ære i at gøre hverdagen nemmere for både kunder og kollegaer. Med mit imødekommende og smilende væsen skaber jeg hurtigt en god atmosfære omkring mig. Jeg er nysgerrig og har gennem årene arbejdet på mange forskellige projekter samt tidsbegrænsede opgaver, hvilket har givet mig evnen til hurtigt at sætte mig ind i nye systemer og opgaver. Samtidig værdsætter jeg også at være længere tid i et arbejdsforhold, da jeg sætter pris på det sociale samvær på arbejdspladsen. Jeg arbejder både godt selvstændigt og i teams, og jeg er kendt for mit gode humør samt høje stresstærskel, især når deadlines skal overholdes.Faglig baggrund
Jeg er en erfaren administrativ medarbejder med stærke kompetencer inden for dokumenthåndtering, projektkoordination og kundeservice. Gennem forskellige stillinger har jeg arbejdet med dokumentation, sagsbehandling og transportkoordination, hvor jeg har håndteret store datamængder og bevaret et struktureret overblik. Jeg har erfaring med systemer som SharePoint, Navigator og Axapta samt stor rutine i Excel. Mit arbejde er præget af nøjagtighed, især i korrekturlæsning, og jeg har gode kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt. Derudover har jeg bred erfaring med kundekontakt samt samarbejde med interne og eksterne parter.Kandidaten ønsker
Jeg ønsker mig et job, hvor jeg kan bruge mine kompetencer, videreudvikle mig som menneske og arbejde et sted, hvor der er et godt arbejdsmiljø.
-
Bogholder/Økonomi- eller Regnskabsassistent
Kandidaten siger om sig selv:
Jeg er en motiveret og detaljeorienteret bogholder, der stræber efter at levere nøjagtige og rettidige finansielle data. Jeg har en passion for tal og nyder at analysere information, indhold og data i regnskabet for at finde løsninger på eventuelle problemstillinger.
Derudover har jeg erfaring med digitalisering og optimering, herunder LEAN, hvilket blandt andet har gjort det muligt for mig at automatisere rutineopgaver for at spare tid og reducere fejl. Jeg har også medvirket til implementering af nye regnskabsprogrammer og arbejdsrutiner, som har effektiviseret processerne i mine tidligere stillinger.
Mit mål er at understøtte virksomhedens økonomiske sundhed gennem grundig og pålidelig bogføring, både ved at arbejde selvstændigt og i teams samt gennem tværfagligt samarbejde.
Jeg bidrager desuden gerne i løsningen af administrative og/eller lønmæssige opgaver.Faglig baggrund:
Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i administration og har tre års erfaring i bogholderi fra både små og mellemstore virksomheder. Jeg kan arbejde i forskellige systemer som Uniconta, e-conomic og Billy samt Office-pakken og Visma Dataløn. Derudover besidder jeg stærke IT-kundskaber, som gør mig i stand til hurtigt at tilegne mig nye systemer og værktøjer.Kandidaten ønsker:
At finde en spændende stilling i en dynamisk virksomhed, hvor jeg kan anvende mine færdigheder og samtidig udvikle mig inden for økonomistyring. Jeg søger en arbejdsplads, der værdsætter humor, fleksibilitet og gensidig respekt, og hvor samarbejde, velvære, høj faglighed og kvalitet er i fokus – både 'på gulvet' og på ledelsesniveau.Ekstra info:
Kandidaten er åben for et timetal på mellem 20-30 timer. Hun søger i Trekantsområdet, herunder Brande, Christiansfeld og området derimellem. Kandidaten kan starte med kort varsel og har egen bil.