Privatlivspolitik
Temp-Teams privatlivspolitik
Denne privatlivspolitik beskriver i detaljer, hvordan Temp-Team A/S (vi, os, Temp-Team) behandler dine personoplysninger. Den gælder i følgende situationer:
- Når vi hjælper dig med at finde et job.
- Når vi opretholder kontakten med dig efter at have hjulpet dig med at finde et job.
- Når du besøger vores hjemmeside.
- Når vi leverer en service til dig som kunde.
- Når vi modtager en service fra dig som leverandør.
- Når vi bruger dine oplysninger i forbindelse med en af vores kandidater, fx som reference.
Politikken forklarer, hvordan vi indsamler dine oplysninger, hvordan vi bruger dem i praksis, og hvilke sikkerhedsforanstaltninger vi har på plads for at beskytte dem. Vi sikrer samtidig, at vi overholder alle gældende juridiske forpligtelser, herunder reglerne om databeskyttelse. Vi prioriterer dit privatliv og arbejder målrettet på at beskytte dine rettigheder i forbindelse med dine personoplysninger.
Hvem vi er
Temp-Team A/S, Vester Farimagsgade 6, 2. sal, 1606 København V, CVR-nr. 85232312 er et rekrutterings- og bemandingsbureau.
Temp-Team er en del af Juhler Holding, CVR-nummer 66891712, som er en international koncern af bemandings- og rekrutteringsbureauer. Vi er repræsenteret i Danmark, Sverige, Norge, Finland og Storbritannien med selskaberne Temp-Team A/S, Unique Human Capital, Temp-Team AB, Temp-Team AS, Temp-Team Oy, RC Professional Search, Temp-Team Services, Education World Ltd. og Principal People.
Privatlivspolitik for Temp-Team A/S
Temp-Team er forpligtet til at beskytte personlige oplysninger for vores kandidater, kunder og besøgende på vores hjemmeside. Vi ønsker at give en tryg og sikker brugeroplevelse og vil sikre, at de oplysninger, du sender til os via vores hjemmeside, kun bruges til de formål, der er angivet i denne politik.
Hvordan vi indsamler og bruger dine oplysninger
Vi behandler dine personoplysninger for at kunne tilbyde vores rekrutterings- og bemandingstjenester; herunder HR-opgaver, vikarydelser, lønudbetaling, rekrutteringer, lønadministration og personaleledelse. For at bruge vores services skal du som minimum oplyse navn og kontaktinformationer. Derudover kan vi bede om yderligere oplysninger som fx cv, relevante uddannelses- og erhvervserfaringer, certificeringer, sprogkundskaber eller geografiske præferencer for bedre at matche dig med de rette jobmuligheder og opfylde vores kunders specifikke behov. Det er dit ansvar at sikre, at de oplysninger, du giver os, er korrekte og opdaterede.
Dette afsnit vedrører specifikt informationer med personoplysninger.
I nogle tilfælde kan dette også omfatte følsomme personlige oplysninger såsom information om straffeattest. Personoplysningerne håndteres og beskyttes derfor i overensstemmelse med de relevante bestemmelser i persondataloven og den generelle databeskyttelsesforordning fastsat af EU. Disse oplysninger opbevares, bruges og videregives af os for at:
- Levere vores services til dig.
- Opretholde vores professionelle relation, hvor du er bruger af vores CRM-system som kunde eller kandidat.
- Gøre det muligt for dig at uploade dit cv til generelle ansøgninger eller til at søge specifikke job. Se venligst afsnittet om cv nedenfor med yderligere informationer.
- Matche dine oplysninger med ledige stillinger, hjælpe os med at finde en stilling, der passer til dig, og sende dine personlige oplysninger (inklusive følsomme personoplysninger) til kunder i forbindelse med din jobsøgning.
- Besvare dine henvendelser.
- Markedsføre produkter og tjenester direkte, rådgive dig om nyheder og brancheopdateringer, begivenheder, kampagner og konkurrencer, rapporter og anden information. Når vi gør det, har du mulighed for at afmelde den type kommunikation.
- Opfylde kontraktlige forpligtelser over for vores kunder.
- Videregive oplysninger til tredjeparter, som vi samarbejder med og benytter for at levere tjenester, som du eller vores kunder har anmodet om såsom reference-, og straffeattestkontrol (efter behov) eller færdigheds- og personlighedstest. Disse tredjeparter overholder samme forpligtelser om privatliv og fortrolighed som Temp-Team.
- Videregive oplysninger til tredjeparter, der udfører funktioner på vores vegne, og som også leverer tjenester til os såsom rådgivere, it-konsulenter, der udfører test- og udviklingsarbejde på vores systemer, eller softwareudbydere, som vi benytter til online timeregistrering. Disse tredjeparter overholder samme forpligtelser om privatliv og fortrolighed som Temp-Team.
- Vi kan videregive data til tredjeparter, hvor vi er forpligtet til det i henhold til regler eller lovgivning såsom offentlige myndigheder, forsikrings- og pensionsselskaber, arbejdsgiverforeninger samt potentielle eller påtænkte arbejdsgivere og til vores kunder for at muliggøre, at du kan udføre din opgave for dem.
- Hvis Temp-Team A/S fusionerer med eller opkøbes af en anden virksomhed, kan vi dele personlige oplysninger med de nye ejere af virksomheden og deres rådgivere. Hvis dette sker, vil du blive underrettet.
- Vi kan videregive personlige oplysninger til offentlige myndigheder, hvis de kræver, at vi gør det. Vi vil også videregive dine oplysninger, hvor vi er forpligtet til det ved lov.
- Vi kan søge dit samtykke til at indsamle, opbevare, bruge og eventuelt videregive dine personlige oplysninger til ethvert andet formål, der ikke er angivet ovenfor. Det kan fx være hvis du udfylder en webstedsformular på vores hjemmeside.
- Vores hjemmeside kan også bruge et analyse- og brugeradfærdsværktøj, som kan registrere klik, aktivitet, scrolls m.m. Data indsamlet af denne service bruges til at forbedre vores hjemmesides brugervenlighed. De indsamlede oplysninger gemmes og anvendes til aggregeret og statistisk rapportering og deles ikke med andre.
Oplysninger, som vi kan finde nødvendige at indsamle
Temp-Team kan blandt andet behandle oplysninger inden for følgende kategorier, som er nødvendige for at kunne levere vores services til kunder og kandidater:
Oplysninger, der kræves fra en kunde, kan omfatte:
- Virksomhedens navn, CVR-nummer samt grundlæggende kontaktoplysninger.
- Navn og kontaktoplysninger på kontaktpersoner.
- Oplysninger relateret til opretholdelse af kundeforholdet såsom ordreoplysninger, faktureringsoplysninger, information om møder m.m. samt eventuelle notater, kontraktoplysninger, anden kommunikation mellem parterne, tilladelser og forbud vedrørende direkte markedsføring samt information om videregivelse af nødvendige oplysninger for at opretholde kundeforholdet.
- Temp-Team behandler personoplysninger for relevante personer, der arbejder for virksomheder, som vi samarbejder med. Det gør vi for at kunne give tilbud på og/eller levere oplysninger om vores tjenester og andre aktiviteter, anmode om og gennemgå tilbud og oplysninger om tjenester og produkter til Temp-Team, opretholde en forretningsforbindelse samt indgå aftaler om og administrere ordrer.
Jobsøgende:
- Grundlæggende oplysninger såsom navn og kontaktoplysninger.
- For at vurdere evt. match til arbejde; herunder særlige oplysninger vedrørende uddannelse, erhverv, færdigheder samt oplysninger om tilladelser og certifikater relateret til arbejdet inden for de rammer, der er defineret af lovgivningen (fx oplysninger om kørekort, arbejdstilladelse m.m.), oplysninger om sikkerhedsgodkendelser og fremlæggelse af en straffeattest med identificerende oplysninger. Derudover kan der være oplysninger om jobansøgerens personlige forhold og oplysninger i forbindelse med faglige og personlige test.
- Oplysninger relateret til den jobsøgendes tidligere eller nuværende ansættelsesforhold såsom arbejdsgivere, ansættelsesperioder samt kvaliteten af arbejdsopgaverne.
- Anbefalinger givet af den jobsøgende eller information givet af referencepersonerne, som er navngivet af den jobsøgende.
- Oplysninger vedrørende kandidatens jobsøgning såsom ønsker til det søgte job, ønsket løn, ønsket arbejdssted samt eventuel information i forbindelse med start- og sluttidspunkt for arbejdet.
- Andre oplysninger givet af den jobsøgende, som er relevante for at vurdere den jobsøgendes kompetencer, erfaring og egnethed såsom interviewnotater, eventuelle begrænsninger vedrørende arbejde eller oplysninger om hobbyer, tillidshverv m.m.
- Vi giver dig mulighed for at uploade dit cv ved at oprette en profil i vores CRM-system. Du kan gøre det enten for at søge et bestemt, opslået job eller for at blive taget i betragtning af vores rekrutteringskonsulenter til stillinger, efterhånden som de opstår. Dit cv vil blive gemt i Temp-Teams database og vil være tilgængeligt for Temp-Teams rekrutteringskonsulenter i Danmark. Du kan til enhver tid opdatere dit cv ved at logge på din profil og uploade et nyt cv.
- Medarbejdere: Ud over de førnævnte oplysninger om jobsøgende gælder de oplysninger, der er nødvendige for at opretholde ansættelsesforholdet såsom:
- Oplysninger, der er nødvendige for at indgå i et ansættelsesforhold såsom CPR-nummer, oplysninger fra identitetskort, opholdstilladelse m.m.
- Oplysninger, der er nødvendige for gennemførelse af lønudbetaling såsom oplysninger om arbejdstid, fravær, løn- eller bonusgrundlag, sygdom, orlov, barsel m.m.
- Oplysninger, der er nødvendige for at opretholde sikkerhed og trivsel på arbejdspladsen såsom oplysninger om medarbejderens fysiske eller psykiske forhold, der skal tages hensyn til, samt oplysninger om pårørende.
- Oplysninger, der er nødvendige for ansættelsesforholdet hos kunden fx børneattest og sikkerhedsgodkendelser.
- Oplysninger, der er nødvendige for at evaluere præstationer på arbejdet såsom vurderinger af præstationer givet af arbejdsgivere, mulige kommentarer eller advarsler m.m.
- Oplysninger, der er nødvendige for gennemførelsen af gensidige rettigheder og forpligtelser i forbindelse med ansættelsesforholdet såsom notater om drøftelser mellem Temp-Team og medarbejderen, fx udviklingssamtaler eller forhandlinger såsom lønforhandlinger.
Herudover betragtes oplysninger om strafbare handlinger som semipersonfølsomme oplysninger i henhold til dansk lovgivning.
Der kan være særlige situationer, hvor vi håndterer oplysninger, der ikke fremgår af listen ovenfor, eller hvor oplysninger behandles på et andet grundlag, fx oplysninger vi modtager i forbindelse med idømt straf, eller hvis begivenheder udløser et behov for, at andre oplysninger skal indsamles.
Vi garanterer, at de vikarer, der arbejder for os, har ordnede forhold gennem vores medlemskab i Brancheforening Fleksibel Arbejdskraft (tidl. Vikarbureauernes Brancheforening).
Videregivelse af personoplysninger
I en række tilfælde skal eller kan Temp-Team videregive dine relevante oplysninger til relevante modtagere, fx:
- SKAT vedr. skattepligtige ydelser
- Arbejdsmarkedets Tillægspension (ATP)
- ACF (Arbejdsgivernes Centrale Ferieregister), Arbejdsmarkedets Feriefond og Feriekonto
- Danmarks Statistik
- NemKonto
- Pensionskasser, banker og forsikringsselskaber
- Tillidsrepræsentanter og faglige organisationer (ved forespørgsel)
- Arbejdsskadestyrelsen (anmeldelser om arbejdsskader)
- Arbejdsgivernes Uddannelsesbidrag (AUB)
- Arbejdsmarkedsstyrelsen (jobskabelsesordninger)
- Kommuner vedrørende dagpengerefusion
- Virk.dk
- Indkomstregistret
- Industriens Barsel
- Ekstern revision
- Eksterne rådgivere; herunder advokat/Dansk Erhverv
I tilfælde af videregivelse vil det ske inden for rammerne af databeskyttelsesreglerne.
Vi kan også vælge at bruge eksterne databehandlere. I så fald indgår vi en skriftlig databehandleraftale, der sikrer, at gældende regler bliver overholdt.
Samlet information om onlinebesøgende
Vi indsamler information og statistik om alle besøgende på vores hjemmeside, fx hvilke områder brugerne oftest tilgår. Vi bruger kun sådanne data i samlet form. Disse oplysninger hjælper os med at bestemme, hvad der er mest fordelagtigt for vores brugere, og hvordan vi løbende kan forbedre vores online tjenester for at skabe en bedre, samlet oplevelse. Vi kan også foretage markedsføringsprofilering til at identificere services eller job, som kan interessere dig.
Brug af cookies
Læs vores cookiepolitik for information om, hvordan vi arbejder med og behandler cookies ved besøg på vores hjemmeside. Du finder vores cookiepolitik på Temp-Teams hjemmeside, på din kandidatprofil eller ved at sende en e-mail til info@temp-team.dk.
Hvordan sikres disse data?
Sikkerheden af dine data er ekstremt vigtig for os. Adgang til dine personlige oplysninger gives kun til vores personale og de tredjeparter, som er angivet ovenfor. Vi opbevarer ikke dine data længere end nødvendigt. Oplysningerne indsamles i databaser, der er beskyttet af firewalls, adgangskoder og andre tekniske foranstaltninger. Databaserne er placeret i aflåste sikrede lokaler, og oplysningerne kan kun tilgås af specifikt udvalgte personer, som har fået tildelt en særskilt indsigtsret.
For at beskytte personoplysninger implementerer vi passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger. Vi arbejder løbende på at opdatere og teste vores informationssikkerhedsteknologi.
Oplysninger opbevares i det tidsrum, der er nødvendigt jf. gældende lovgivning, hvorefter de slettes. Personoplysninger vil ikke blive opbevaret længere end nødvendigt for hver behandling og heller ikke længere, end vi er berettiget til i henhold til gældende lovgivning. Vi sletter data på kandidater, der ikke er eller har været ansat af Temp-Team to år efter registrering. Kandidaten kan altid bede om sletning via indstillinger på sin kandidatprofil eller ved at sende en e-mail til info@temp-team.dk.
For den tekniske gennemførelse af databehandlingen kan en del af dataene fysisk være placeret inden for EU/EØS-området på Temp-Teams eksterne underleverandørers servere, hvorfra de behandles via en teknisk adgangsforbindelse under hensyntagen til lovgivningens forpligtelser. Data vil ikke blive overført uden for Den Europæiske Union eller Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde, men kan tilgås af relevante Juhler Holding medarbejdere i Storbritannien.
Vi begrænser adgangen til personoplysninger til Juhler Holding-medarbejdere, der har brug for dataene for at levere den service, vi tilbyder. Personoplysninger kan tilgås af medarbejdere i finansafdelinger, bogholderi samt enkelte rekrutteringskonsulenter, der arbejder på tværs af vores søsterselskaber i Danmark, Sverige, Norge, Finland og Storbritannien.
Vores it-afdeling har adgang til alle databaser, men det er fx kun medarbejdere i vores virksomheders finansafdelinger og lønningsbogholderier, som kan se CPR-numre på medarbejdere. Derudover har vi særligt udvalgte superbrugere, som har fuld adgang til alle oplysninger i alle databaser.
Vi afholder løbende oplæring for medarbejdere om beskyttelse af persondata for at opretholde sikkerhed og dataintegritet. Vi er ansvarlige for vores medarbejderes handlinger og træffer de nødvendige foranstaltninger, hvis der opdages fejl eller mangler i deres adfærd.
Visse personoplysninger er til rådighed for Temp-Team i et længere tidsrum, fx til brug i forbindelse med klager, arbejdsskader eller skattemæssige forpligtelser.
Særligt om overførsel til modtagere uden for EU
Temp-Team A/S kan overføre dine personoplysninger til modtagere uden for EU og EØS. Det drejer sig om relevante medarbejdere i Education World og Principal People, som er beliggende i Storbritannien og en del af Juhler Holding.
EU-Kommissionen har den 28. juni 2021 godkendt Storbritannien som et sikkert tredjeland – både i relation til databeskyttelsesforordningen og retshåndhævelsesloven. Det skete ved udstedelsen af to såkaldte tilstrækkelighedsafgørelser, som betyder, at der kan overføres personoplysninger til Storbritannien uden et overførselsgrundlag.
Samtykke
Vi har brug for dit samtykke til aktiviteter, som ikke er dækket af vores legitime interesser; herunder indsamling af data via cookies og levering af direkte markedsføring til dig via digitale kanaler. Afhængigt af situationen vil vi anmode om dette via en tilmelding eller soft-tilmelding (se nærmere nedenfor). Bemærk venligst, at vi i visse jurisdiktioner, hvor vi opererer, også overholder lokale lovkrav.
Soft-tilmeldingssamtykke er en specifik form for samtykke, der gælder, når du tidligere har været i kontakt med os, fx ved at have sendt en jobansøgning eller oprettet en profil, og vi markedsfører andre rekrutteringsrelaterede tjenester. Med soft-tilmeldingssamtykke betragter vi dit samtykke som givet, medmindre du vælger at framelde dig. For de fleste personer er dette en fordel, da det giver os mulighed for at foreslå andre job til dig ud over det specifikke job, du ansøgte, hvilket øger sandsynligheden for, at vi finder en ny stilling til dig. For andre former for e-marketing er vi forpligtet til at indhente dit udtrykkelige samtykke.
Ret til at fravælge
Hvis du ikke er tilfreds med vores markedsføring eller ikke længere ønsker at modtage markedsføringskommunikation fra os, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage ved at klikke på et afmeldingslink eller ved at sende en e-mail til info@temp-team.dk. Selvom vi vil efterkomme din anmodning, vil vi gerne informere dig om, at dine oplysninger muligvis kan blive indsamlet gennem offentlige medier som fx LinkedIn eller Jobindex i forbindelse med en ikke-relateret markedsføringskampagne. Vi vil gøre vores bedste for at undgå, at dette sker.
Internetbaserede overførsler
Da internettet er et globalt miljø, indebærer brugen af internettet til at indsamle og behandle persondata nødvendigvis en international overførsel af data. Ved at besøge vores hjemmeside og kommunikere elektronisk med os accepterer du derfor, at vi behandler dine personoplysninger på denne måde. Data vil ikke blive overført uden for Den Europæiske Union eller Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde, men kan deles med Juhler Holding-medarbejdere i Storbritannien.
Ligebehandling
Temp-Team forpligter sig til at arbejde med mangfoldighed og ud fra ligebehandlingsprincippet. Det betyder, at alle jobansøgere og medarbejdere vil blive behandlet lige, og at vi ikke diskriminerer på baggrund af køn, civilstand, race, etnisk oprindelse, hudfarve, nationalitet, oprindelse, handikap, seksuel orientering, religion eller alder. Som en del af vores forpligtelse til ligebehandling kan vi fra tid til anden bruge de oplysninger til fx ESG-rapportering. Alle sådanne oplysninger vil blive behandlet anonymt.
Dine rettigheder
I henhold til GDPR-regler gælder yderligere:
- Du har til enhver tid ret til at anmode om en kopi af de opgivne oplysninger, som vi har opbevaret. Du har ret til at fremsætte en anmodning om adgang til dine data (aktindsigt). Når du beder om aktindsigt, vil vi svare dig inden for en måned; under visse omstændigheder kan denne frist forlænges til to måneder. Vi kan bede dig om at bekræfte din identitet og give yderligere oplysninger for at behandle din anmodning. Hvor vi lovligt er berettiget til det, kan vi afvise din anmodning og give dig en begrundelse for det. Hvis du ønsker at sende en anmodning om aktindsigt, kan du kontakte os på info@temp-team.dk. Vi vil ikke opkræve gebyrer eller nægte at svare på din anmodning om aktindsigt, medmindre du har sendt gentagne anmodninger om de samme oplysninger.
- Du kan anmode om sletning af dine personoplysninger. Dette giver dig mulighed for at bede os om at slette eller fjerne personoplysninger, hvis der ikke er nogen god grund til, at vi fortsætter med at behandle dem. Du har også ret til at bede os om at slette eller fjerne dine personoplysninger, hvis du har udnyttet din ret til at gøre indsigelse mod behandlingen (se nedenfor), hvis vi har behandlet dine oplysninger ulovligt, eller hvis vi er forpligtet til at slette dine personoplysninger for at overholde lokal lovgivning. Bemærk dog, at vi af juridiske årsager muligvis ikke altid er i stand til at efterkomme din anmodning om sletning. I de tilfælde vil vi informere dig, hvis det er relevant, på tidspunktet for din anmodning. Vi sletter data på kandidater, der ikke er eller har været ansat af Temp-Team to år efter registrering. Kandidaten kan altid bede om sletning via indstillinger på deres kandidatprofil eller ved at sende en e-mail til info@temp-team.dk.
- Indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger, når vi er afhængige af en legitim interesse (eller en tredjeparts), og der er noget ved din særlige situation, som gør, at du ønsker at gøre indsigelse mod behandlingen, hvis det påvirker dine grundlæggende rettigheder. Du har også ret til at gøre indsigelse, når vi behandler dine personoplysninger til direkte markedsføringsformål. I nogle tilfælde kan vi af legitime årsager have grund til at behandle dine oplysninger, som tilsidesætter dine rettigheder.
- At anmode om en begrænsning af behandlingen af dine personoplysninger. Dette giver dig mulighed for at bede os om at suspendere behandlingen af dine personoplysninger i følgende scenarier: (a) hvis du ønsker, at vi skal fastslå dataenes nøjagtighed; (b) hvis vores brug af dataene er ulovlig, men du ikke ønsker, at vi skal slette dem; (c) hvis du har brug for, at vi opbevarer dataene, selvom vi ikke længere har brug for dem, da du har brug for dem for at etablere, udøve eller forsvare juridiske krav; eller (d) hvis du har gjort indsigelse mod vores brug af dine data, men vi skal bekræfte, om vi skal tilsidesætte legitime grunde for at bruge dem. Du har også ret til at anmode Temp-Team om at blive sat inaktiv eller få din profil slettet. Hvis du anmoder om sletning af dine data, skal du være opmærksom på, at vi muligvis ikke er forpligtet eller i stand til at efterkomme denne anmodning, især hvis dine data indeholder oplysninger om vores kunder eller finansielle oplysninger, som vi er forpligtet til at opbevare, fx i relation til skatteforhold. Hvis vi ikke kan efterkomme din anmodning, vil vi give dig en begrundelse herfor.
- Tilbagekalde samtykke til enhver tid, hvor vi er afhængige af samtykke for at behandle dine personoplysninger. Dette vil dog ikke påvirke lovligheden af den behandling, der er udført, før du trak dit samtykke tilbage. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, kan vi muligvis ikke levere visse services til dig. Vi vil informere dig, hvis dette er tilfældet, når du trækker dit samtykke tilbage.
- At få berigtiget urigtige oplysninger om dig selv, fx hvis du har opgivet forkert adresse.
I tilfælde af brud på persondatasikkerheden
Ved et eventuelt brud på persondatasikkerheden er Temp-Team forpligtet til at anmelde hændelsen til Datatilsynet inden for 72 timer samt underrette de berørte personer.
I alle tilfælde af brud på persondatasikkerheden har Temp-Team en forpligtelse til at dokumentere de faktiske omstændigheder ved sikkerhedsbruddet, dets virkninger og de afhjælpende foranstaltninger, som vi har truffet for at kunne bevise over for Datatilsynet, at vi har taget hånd om sikkerhedsbruddet.
Hvis der opstår brud på persondatasikkerheden i forbindelse med personoplysninger, som Temp-Team behandler for andre virksomheder/samarbejdspartnere, har vi en pligt til at underrette disse virksomheder/samarbejdspartnere.
Brud på persondatasikkerheden kan fx rent teknisk ske, hvis Temp-Teams it-systemer med personoplysninger ikke er tilstrækkeligt sikret, så udefrakommende får adgang til oplysningerne (fx hacking). Det kan imidlertid også være Temp-Teams håndtering af personoplysninger, der kan forårsage et sikkerhedsbrud, fx hvis Temp-Team utilsigtet videregiver eller ændrer personoplysninger. Som eksempler på brud på persondatasikkerheden kan nævnes følgende situationer (ikke udtømmende):
- Andre personer end den eller de personer hos Temp-Team, der er autoriseret til det, får adgang til personoplysninger. Det kan både være personer uden for eller inden for organisationen.
- Temp-Teams medarbejdere ændrer eller sletter personoplysninger ved et uheld, eller oplysninger går til grunde ved fx brand eller oversvømmelse.
- Brud på Temp-Teams servere, hvor uvedkommende har fået indsigt i personoplysninger fx CPR-oplysninger.
- Temp-Teams medarbejdere videregiver personoplysninger, bevidst eller ubevidst, om en kandidat eller kunde til en anden kandidat eller kunde eller måske ligefrem flere andre uvedkommende personer.
- Når mangelfuld kryptering af loginside for kunder og kandidater indeholdende fx et kandidatlogin resulterer i, at en eller flere uvedkommende får direkte adgang til kandidatens personoplysninger.
Er du i tvivl om, hvorvidt der er tale om brud på persondatasikkerheden i en given situation, er det bedre at henvende dig én gang for meget end én gang for lidt.
Klager
Vi bestræber os på at hjælpe dig og løse eventuelle problemer i forbindelse med indsamling, behandling, opbevaring, håndtering og sletning af dine data, dog har du ret til at indgive en klage til Datatilsynet.
Ændringer i vores privatlivspolitik
Denne privatlivspolitik kan til enhver tid opdateres af Temp-Team. Hvis der sker ændringer, vil vi informere dig ved at offentliggøre en tydelig meddelelse på vores hjemmeside. Fortsat brug af vores hjemmeside eller services efter opdateringer betragtes som din accept af de ændrede vilkår.
Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om vores privatlivspolitik, er du velkommen til at kontakte os via e-mail på info@temp-team.dk eller på telefon 70 10 09 44 for at tale med en af vores medarbejdere. Ved væsentlige ændringer i privatlivspolitikken vil vi jf. lovgivningen give dig direkte besked.
Denne politik er senest opdateret februar 2025.
Kontaktoplysninger
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os på telefon +45 70 10 09 44, sende en e-mail til info@temp-team.dk eller sende et brev til:
Temp-Team A/S
Vester Farimagsgade 6, 2. sal
1606 København V