Bannerbilleder (2)

Virksomheder

Find dine nye medarbejdere

Find dine nye medarbejdere

Temp-Team er et solidt og professionelt rekrutteringsbureau med næsten 45 års erfaring i branchen. Rekruttering er en vigtig proces i enhver virksomhed, da dine medarbejdere er afgørende for driften og væksten i virksomheden. Med Temp-Team som sparringspartner i din rekruttering får du et professionelt rekrutteringsforløb. Vores konsulenters fornemste opgave er at skabe værdi for din virksomhed, undgå dyre fejlansættelser og samtidig spare jer for en masse ressourcer. Dette gør vi ved løbende opfølgning og rådgivning. 

Temp Team Stemningsbilleder 2023 (90)

Vi tilbyder en professionel og individuelt tilpasset rekrutteringsproces

Rekrutteringsproces

Vi har vores ekspertise fra

  • 44

    års erfaring

  • 6

    lande

  • 3400+

    kunder

  • 230.000+

    kandidater

Kvalitet er nøgleordet i en rekruttering

Kvalitet er centralt for alle vores konsulenters hverdag. Vores kultur er karakteriseret af stolte medarbejdere, der opfylder vores høje kvalitetsstandarder og søger at tilfredsstille kunder og kandidaters forventning af vores service, så vores kandidater får den bedste rekruttering og råd. Vores konsulenter har erfaring i specifikke områder, og vi rekrutterer på alle niveauer i stort set alle brancher og i hele landet.

Kunders oplevelser

Aquasense om samarbejdet med Temp-Team

Testimonial Video

Udvalg af vores kunder

Hyppigt stillede spørgsmål om nye medarbejdere

  • Hvad er forskellen på et vikariat og en fastansættelse?

    Forskellen på et vikariat og en fastansættelse er primært, at et vikariat er en tidsbegrænset ansættelse, hvor vi står for både aflønning og rekruttering af vikaren, mens du får deres arbejdskraft i det aftalte tidsrum.

    Bestiller du en rekruttering til en fastansættelse, betaler du for vores arbejde med at finde den kandidat, I ønsker jer, men I står selv for kontrakt, løn, pension og lignende.

  • Har jeg brug for en vikar eller en fastansættelse?

    Har du brug for en medarbejder her og nu, men er ikke sikker på behovet senere, anbefaler vi en vikar eller en projektansættelse. En vikar kan også nemt springe til ved fx sygdom, ferie, barsel eller ved andre pludselige opståede behov. Når du benytter vikarer som kompetent arbejdskraft, giver det din virksomhed en høj grad af fleksibilitet i hverdagen. Derudover giver det tryghed at vide, at du ikke skal bruge tid og ressourcer på samtaler, ansættelser og eventuelle afskedigelser.

    Hvis du får brug for en medarbejder til en overgangsperiode fx en specialist eller interim, kan du overveje at projektansætte. Projektansættelsen ophører på en fastsat dato eller ved et projekts afslutning.

    Har du brug for at få en fast stilling besat? Og vil du gerne se din nye medarbejder an, før kontrakten underskrives? Så er et 16 ugers Try & Hire-forløb det oplagte valg for din virksomhed. 

    Mangler du en ny kompetent medarbejder til langtidsansættelse, er en rekruttering til fastansættelse sandsynligvis det rigtige for dig.

    Stadig i tvivl? Vi tager gerne en snak med jer om, hvordan jeres behov bedst kan afhjælpes. Ring 70 10 09 44.

  • Hvad skal jeg være opmærksom på, før I kan finde den helt rigtige kandidat?

    Gør dig klart, hvilke kompetenceønsker du har til en kommende medarbejder – også de personlige – og vær ærlig. Det gør os i stand til at finde lige præcis den medarbejder, I søger. Hav tillid til og åbenhed over for, at vores konsulents solide erfaring med rekruttering, personale og bemanding gør, at vi er i stand til at finde lige den medarbejder, I ønsker jer, hvis vi får lov at gøre det på vores måde med gennemprøvede metoder og strategier i sammensætningen af dit personale. Vær åben og ærlig i din kommunikation med os.

  • I hvor kort tid kan jeg bruge en vikar?

    Hos os kan du få vikarer helt ned til fire timer afhængigt af fagområde.

  • Hvor hurtigt kan I finde vores næste medarbejder?

    Vi har kandidater i vores database, der kan være klar med det samme, men det kan også ske, at den rette profil tager tid at finde. Tidshorisonten kommer helt an på, hvilken profil I søger, og om vedkommende allerede er i andet arbejde og har et opsigelsesvarsel.

  • Hvad indeholder Temp-Teams rekrutteringspakker?

    Vores billigste rekrutteringspakke er 13 % af kandidatens årsløn (inkl. pension, bonus og tillæg). Her får du følgende services:

    • Søgning blandt vores mange kandidater i vores omfattende cv-database. Vi har en af branchens bedste kandidatdatabaser med over 30.000 dygtige kandidater.
    • Annoncering på alle relevante kanaler
    • Personlige interviews, så vi kan fornemme kandidaters personlighed og udstråling 
    • Egnetheds- og færdighedstestning af potentielle kandidater 
    • Indhentning af kandidaters referencer
    • Præsentation af og overblik over egnede kandidater i en letlæselig og overskuelig form
    • Koordinering af jobsamtaler og interviews

     

    Vi har et opstartshonorar på 10.000 kr., der fratrækkes den endelige pris, når kandidaten er ansat.

Hyppigt stillede spørgsmål om rekrutteringsprocessen

  • Skal jeg som kunde selv deltage i rekrutteringsprocessen?

    Ja, men meget kan du overlade til os. For at finde det rette match afdækker vi i samarbejde med jer, hvilken profil I ønsker til jeres virksomhed. Hos Temp-Team ved vi, at personlige relationer er nøglen til et tillidsfuldt og givende samarbejde, og vi præsenterer kun de bedste emner for jer. Du modtager en kort præsentation af kandidater, der matcher din virksomhed, og vi står selvfølgelig til rådighed ved uddybende spørgsmål.

    I afholder herefter samtaler og vælger den kandidat, I finder bedst egnet. Temp-Team tilbyder rådgivning om samtalen og dens forløb, og vi deltager også gerne i samtalen. Vi står ligeledes til rådighed, hvis du har brug for sparring og rådgivning, før du vælger din nye medarbejder.

  • Hvilke processer indgår i en rekruttering?

    Der er fem faser i et rekrutteringsforløb:

    1. Forberedelsen, hvor vi besøger jer, og vi i fællesskab finder ud af, hvilke krav og ønsker der er til den kandidat, I skal bruge. 
    2. Kandidatsøgning, hvor vi annoncerer, søger i vores database eller udfører anden search i vores netværk.   
    3. Screening og administration. Her behandler vi ansøgninger, laver telefoninterviews og personlige interviews, eventuelt personanalyse, kompetencetests og altid referencetjek hos tidligere arbejdsgivere.
    4. Præsentation og ansættelse. Vi præsenterer egnede kandidater, og du afholder som kunde dine egne jobinterviews med udvalgte kandidater. I skriver efterfølgende kontrakt, hvis I har udvalgt jeres næste medarbejder. Vi står for tilbagemelding til alle fravalgte kandidater.
    5. Evt. opfølgning og evaluering.